50.86057621305452,4.35627380370488,16

Selor

Simon Bolivarlaan 30 - 1000 Brussel

Heb je een test in Brussel? Klik hier voor de wegbeschrijving.

Heb je een test in Eupen? Klik hier voor de wegbeschrijving.

Moet je een test bij Selor afleggen? De toegang tot het gebouw is aangepast!

 

Van vrijdag 30 augustus tot en met vrijdag 27 september wordt de toegang tot het WTCIII-gebouw (waar de testen worden georganiseerd) gewijzigd. Op het gelijkvloers worden nieuwe toegangspoortjes gezet. 

De in- en uitgang naar WTC III zijn dus weer via de deur links van de garage (nu een grijs rolluik).

Bezoekers die zich moeten aanmelden aan het onthaal van BOSA op de 1ste verdieping moeten de roltrap nemen.

Er wordt bewegwijzering voorzien in die periode. 

WTC III entrée volet gris

Een vraag of een opmerking?

De vaak gestelde vragen en de antwoorden hierop hebben we voor jou verzameld en per thema gerangschikt:

Contactformulier

Vind je in deze rubrieken geen antwoord op je vraag? Vul dan het contactformulier in. Vul zoveel mogelijk gegevens in zoals je rijksregisternummer en het nummer van de procedure waarover je vragen hebt. We geven je zo spoedig mogelijk een antwoord.

Contactformulier

Infolijn

Je kan Selor telefonisch bereiken op het nummer 02/740.74.74 en dit van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 16u.

Informatie over Selor bij jou in de buurt? Bezoek de VDAB werkwinkels.

Wil je meer informatie over onze vacatures, de selectieprocedures, hoe een account aanmaken, …? Ga dan langs bij de werkwinkels van de VDAB. De consulenten daar helpen je graag verder.

Klachten over de dienstverlening van Selor?

Selor hecht zeer veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Heb je een klacht, dan kan je deze melden aan de klachtenbeheerder bij Selor. Vragen over je procedures of feedbackaanvragen verstuur je via het contactformulier bovenaan en niet via het klachtenformulier. 

LEES MEER DIEN EEN KLACHT IN