De vaak gestelde vragen en de antwoorden hierop hebben we voor jou verzameld en per thema gerangschikt:
Vind je in deze rubrieken geen antwoord op je vraag? Vul dan het contactformulier in. Vul zoveel mogelijk gegevens in zoals je rijksregisternummer en het nummer van de procedure waarover je vragen hebt. We geven je zo spoedig mogelijk een antwoord.
Selor hecht zeer veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Heb je een klacht, dan kan je deze melden aan de klachtenbeheerder bij Selor. Vragen over je procedures of feedbackaanvragen verstuur je via het contactformulier bovenaan en niet via het klachtenformulier.
Simon Bolivarlaan 30, bus 1 - 1000 Brussel
Heb je een test in Brussel? Klik hier voor de wegbeschrijving.
Heb je een test in Eupen? Klik hier voor de wegbeschrijving.
Infolijn Je kan Selor telefonisch bereiken op het nummer 02/740.74.74 en dit van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 16u.
Chatbot tot je dienst! Onze nieuwe virtuele assistent staat nu tot je beschikking. Aarzel niet om Bea al je vragen te stellen: klik op de tekstbubbel rechts onderaan de pagina om het chatvenster te openen.En als zij je niet goed kan helpen... laat het ons weten! Je feedback helpt ons om haar antwoorden te verbeteren!
Wil je meer informatie over onze vacatures, de selectieprocedures, hoe een account aanmaken, …? Ga dan langs bij de werkwinkels van de VDAB. De consulenten daar helpen je graag verder.
Zoek de job die bij je past en kom erbij!