50.86057621305452,4.35627380370488,16

Selor

Simon Bolivarlaan 30 - 1000 Brussel

Heb je een test in Brussel? Klik hier voor de wegbeschrijving.

Heb je een test in Eupen? Klik hier voor de wegbeschrijving.

Een vraag of een opmerking?

De vaak gestelde vragen en de antwoorden hierop hebben we voor jou verzameld en per thema gerangschikt:

Contactformulier

Vind je in deze rubrieken geen antwoord op je vraag? Vul dan het contactformulier in. Vul zoveel mogelijk gegevens in zoals je rijksregisternummer en het nummer van de procedure waarover je vragen hebt. We geven je zo spoedig mogelijk een antwoord.

Contactformulier

Infolijn

Je kan Selor telefonisch bereiken op het nummer 02/740.74.74 en dit van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 16u.

Selor.be en ‘Mijn Selor’ niet toegankelijk op 31 mei

Onze kantoren zijn gesloten op donderdag 30 mei (Hemelvaart) en vrijdag 31 mei. Wij zijn vanaf maandag 3 juni weer beschikbaar.
Opgelet: op vrijdag 31 mei zijn de Selor-website en ‘Mijn Selor’ niet toegankelijk wegens onderhoudswerken.
Bedankt voor het begrip.

Informatie over Selor bij jou in de buurt? Bezoek de VDAB werkwinkels.

Wil je meer informatie over onze vacatures, de selectieprocedures, hoe een account aanmaken, …? Ga dan langs bij de werkwinkels van de VDAB. De consulenten daar helpen je graag verder.

Klachten over de dienstverlening van Selor?

Selor hecht zeer veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Heb je een klacht, dan kan je deze melden aan de klachtenbeheerder bij Selor. Vragen over je procedures of feedbackaanvragen verstuur je via het contactformulier bovenaan en niet via het klachtenformulier. 

LEES MEER DIEN EEN KLACHT IN