Valerie Willems

Valerie Willems

Administratief deskundige

Vertel ons over je job…

Mijn job is er één met voldoende afwisseling wat meteen ook inhoudt dat er een zekere flexibiliteit en zelfstandigheid wordt verwacht.

Naast alle facetten van het klassieke dossierbeheer sta ik als administratief deskundige in  voor alle IT-gerelateerde problemen van de collega's en ben ik back-up voor de te verifiëren dossiers.

Ik ben verantwoordelijk voor de oplijsting en opvolging van alle gepensioneerden uit Limburg die een activiteit als zelfstandige uitoefenen na hun pensionering. 

Door tal van grote change-projecten werd er een traject opgezet met ambassadeurs. Ik neem die rol waar voor Limburg, woon de vergaderingen bij, doe testen, volg de evolutie van de applicaties op en geef de nodige toelichting en uitleg aan de collega's van mijn team.

Welk parcours heb je afgelegd voor je bij je huidige werkgever kwam?

Voor het RSVZ heb ik enkel in de privésector gewerkt.

Werken voor je huidige werkgever … Is dat volgens jou een voordeel?

Mijn werkgever RSVZ is een warme organisatie met veel aandacht voor een goede sfeer. Je gewaardeerd voelen als medewerker is een grote meerwaarde.

De mogelijkheden die geboden worden om je verder te ontwikkelen en te ontplooien vind ik belangrijk.

Wij krijgen alle materiële steun om efficiënt te kunnen telewerken en zo onze work-life balans te verbeteren. Initiatieven bottom-up worden gestimuleerd.

Welke selectieprocedure heb je doorlopen?

Ik ben bij het RSVZ terecht gekomen via een vacature bij de VDAB aangezien het toen ging om een startbaanovereenkomst voor 1 jaar.
Na deze periode ben ik contractueel in dienst genomen.

Met dank aan het HRM-team heb ik een goede begeleiding gekregen en alzo de weg naar Selor gevonden. Ik slaagde vervolgens in de testen voor niveau C en B. Momenteel ben ik administratief deskundige bij het team pensioenen van het  RSVZ te Hasselt.