NL
FR
HR-Professionals
Mijn dossier
Vacatures
Werkenvoor .be
Procedures
Testen
Contact
HR-Professionals
Mijn dossier
Selor
Competenties?
Omgaan met taken
Omgaan met taken
Taken uitvoeren:
gebruiken van de beschikbare hulpmiddelen en zelfstandig, correct en systematisch eenvoudige of repetitieve taken uitvoeren
Werk structureren:
structureren van het eigen werk door prioriteiten te stellen en een veelheid aan verschillende taken op een systematische manier uitvoeren
Problemen oplossen:
omgaan met en zelfstandig oplossen van problemen, zoeken van alternatieven en uitvoeren van de oplossing
Beslissen:
nemen van beslissingen op basis van (on)volledige informatie en doelgericht acties ondernemen om de beslissingen uit te voeren
Organiseren:
proactief stellen van objectieven, nauwgezet uittekenen van actieplannen en daarbij de juiste middelen inschakelen, binnen de beschikbare tijd
Beheren van de dienst:
beheren en opvolgen van tijd, kosten, activiteiten en middelen
Beheren van de organisatie:
opzetten van structuren en processen, beheren van budgetten en invoeren van verandering voor de organisatie in haar geheel
Besturen van de organisatie:
opstellen van een strategisch plan, organisatieprocessen en -structuur en herkennen van en inspelen op kansen en middelen om resultaten te verbeteren.
Werken voor .be?
Zoek de job die bij je past en kom erbij!
Ontdek alle openstaande vacatures