Omgaan met medewerkers

  • Kennis en informatie delen: tonen, overbrengen en delen van kennis, inzichten en werkwijzen
  • Ondersteunen: anderen begeleiden, een voorbeeldfunctie uitoefenen en hen ondersteunen in hun dagelijks functioneren
  • Medewerkers aansturen: geven van duidelijke instructies, opvolgen en bijsturen van resultaten van medewerkers en ervoor zorgen dat iedereen gepast gedrag stelt
  • Medewerkers motiveren: erkennen van kwaliteiten van medewerkers, hen stimuleren in het nemen van initiatieven door verantwoordelijkheden toe te kennen en de eigen leiderschapsstijl aan hen aan te passen
  • Medewerkers ontwikkelen: begeleiden van medewerkers in hun groei en gericht feedback geven aan medewerkers over hun functioneren (prestaties en ontwikkeling)
  • Bouwen van teams: samenwerking tussen teamleden en teams aanmoedigen, conflicten aanpakken en teamleden betrekken
  • Teams aansturen: aansturen van (multidisciplinaire) teams in de richting van de organisatiedoelstellingen door deze te coördineren en door de competenties van mensen correct in te schatten en in te zetten
  • Inspireren: inspireren van medewerkers door als rolmodel de visie en de waarden van de organisatie uit te dragen.

Werken voor .be?

Zoek de job die bij je past en kom erbij!

Ontdek alle openstaande vacatures