Jobs bij de FOD Personeel en Organisatie? Solliciteer voor deze overheidsdienst

De Federale Overheidsdienst Personeel en Organisatie (FOD P&O) geeft vorm aan een dynamisch en strategisch federaal HR-beleid en overlegt daarvoor met zijn klanten, de politiek en het professionele HR-landschap.

De FOD P&O is een horizontale FOD die in de eerste plaats ten dienste staat van de andere federale diensten, die op hun beurt begeleid worden om optimaal te kunnen werken en service leveren. Elk aspect van het humanresourcesbeleid (rekrutering, opleiding, evaluatie, verloning, selectie ...) en van de uitbouw van de federale diensten verdient de grootste aandacht.

De FOD P&O heeft de ambitie om een referentie te worden inzake personeels- en organisatiebeleid, zodat andere organisaties in binnen- en buitenland inspiratie kunnen putten uit zijn goede praktijken.

Aantal medewerkers: 550

Vaakst gezochte profielen:

  • HR-professionals met kennis van loopbaan- en organisatieontwikkeling, opleiding, eHR, kennismanagement, diversiteit, arbeidsvoorwaarden, sociaal overleg, selectie…
  • Communicatiespecialisten
  • ICT-medewerkers: projectleiders, functioneel analisten, systeemarchitecten en beheerders
  • Specialisten op het vlak van aankoopbeleid, e-procurement en overheidsopdrachten.