Service Manager
Vertel ons over je job…

Binnen ons multidisciplinair team sta ik in voor het opstellen, onderhandelen en opvolgen van de contracten m.b.t. de dienstverlening inzake IT/e-government met leveranciers en klanten. Ik waak over de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten (andere overheidsdiensten) en probeer die ook te verbeteren (zowel wat betreft de procedures als de inhoud).

Wat ik bijzonder waardeer zijn de domeinen waarin ik evolueer (IT & e-government), het werken binnen een multidisciplinair team en de contacten met de klanten en de leveranciers. Ik heb bovendien het geluk dat ik de diensten waar ik verantwoordelijk voor ben, op autonome en proactieve manier mag organiseren.

Welk parcours heb je afgelegd voor je bij je huidige werkgever kwam?

Na als consultant gewerkt te hebben, ben ik via een selectie van Selor bij de FOD Financiën terechtgekomen. Sedert 2003 werk ik voor Fedict.

Werken voor je huidige werkgever … Is dat volgens jou een voordeel?

Ja, dankzij Fedict kan ik minimum 10 dagen per jaar (kwalitatieve) opleidingen volgen en ouderschapsverlof (4/5) met mijn job combineren.
Ik vind het leuk dat er een goeie sfeer is hier en mijn collega's zijn professioneel, gemotiveerd en sympathiek.

Welke selectieprocedure heb je doorlopen?

Ik ben statutair geworden bij de FOD Financiën en ben via interne mobiliteit bij Fedict terechtgekomen nadat ik mijn cv opstuurde en een aantal gesprekken had. In die tijd waren we maar met 30 medewerkers.