Dossierbeheerder
Vertel ons over je job…

Ik ben dossierbeheerder bij de dienst Huisvesting. Ik heb dagelijks contact met huurders om dingen te regelen en informatie te geven: wat te doen bij allerhande huurproblemen (aanpassingen, echtscheidingen, rijksregister, overlijden, vredegerecht aanvragen, …).

Welk parcours heb je afgelegd voor je bij je huidige werkgever kwam?

Ik heb bij De Post en in het Justitiehuis van Antwerpen gewerkt als contractueel medewerker.

Werken voor je huidige werkgever … Is dat volgens jou een voordeel?

Ja hoor. Er zijn altijd nieuwe projecten, waardoor de job toch heel afwisselend is. Een voorbeeld: momenteel doen we de huurherziening van alle huurders. Alhoewel de basis van de huurproblemen hetzelfde blijft, is geen enkel dossier identiek en in sommige gevallen is er extra opzoekwerk nodig.
We kunnen ook externe opleidingen volgen die nuttig zijn om onze taken nog beter te doen.

Welke selectieprocedure heb je doorlopen?

Ik heb testen bij Selor gedaan en zit nu in mijn stage (1 jaar) om statutair  te worden.